Sarasota

17 maart 2019 - Sarasota, Florida, Verenigde Staten

Vandaag nog een boot tochtje gemaakt in Crystal River, zeekoeien gespot. Daarna de weg vervolgd naar Sarasota hotel aan het witte strand en blauwe zee, wat een uitzicht. Nog heerlijk naar de zonsondergang gekeken en even naar de winkels geweest, met Ary Silvia en Ronald,  super gezellige en mooie dag weer gehad, en een kerstbal kado gehad van sil, het leven is een feestje je moet wel zelf de slingers ophangen zou mijn dochter zeggen maar ik hang de kerstballen op haha. Wat een gezegend mens voel je dan.❤

1. Ronald:
    17 maart 2019
    Inderdaad !! Wat een welde om het allemaal mee te mogen maken. Geniet er ook met volle teugen van zodat ik straks met een zeer tevreden gevoel terug kan kijken op een fantastische vakantie met leuke mensen.
  2. Coby Visser:
    En ik heb een mooi cadeautje gekregen van mijn (schoon)zusjes. Zo lief. Geniet met volle teugen.
  3. Heleen B:
    17 maart 2019
    Hai Ary en Syl
    Wat ziet het er allemaal mooi uit.